Libristo

Obalový design

Libristo

Výzva:

Libristo, celosvětový e-shop s knihami, hledal způsob, jak vytvořit zajímavý a originální merchandising, který by rezonoval s jejich čtenářskou komunitou. Cílem bylo navrhnout sérii magnetek a záložek do knihy s knižním motivem, doplněné o vtipné hlášky v angličtině a logo Libristo.

Řešení:

Design magnetek a záložek

Každá magnetka a záložka byla navržena s atraktivním knižním motivem, který odrážel lásku ke čtení. Design byl doplněn vtipnými hláškami v anglickém jazyce, které byly související s čtením a knihami, a byly navrženy tak, aby byly vtipné a inteligentní.

Integrace loga

Logo Libristo bylo integrováno do designu každé magnetky a záložky tak, aby bylo viditelné, ale nebylo převládající. Tím byla zajistěna značková konzistence a rozpoznatelnost.

Vizuální prvky a barevnost

Ilustrace a barevné schéma byly zvoleny tak, aby byly vizuálně přitažlivé a zároveň odpovídaly celkovému stylu a image Libristo. Použití jasných a atraktivních barev pomohlo zajistit, že produkty upoutají pozornost a zaujmou čtenáře.

Obsah knihy

Kniha se vyrobila jako limitovaná edice, což přidalo na její exkluzivitě a hodnotě.

Výhody řešení:

Zvýšení povědomí o značce

Originální design a integrace loga zvýšily povědomí o značce Libristo mezi jejími zákazníky.

Posílení vztahu se čtenáři

Vzhledem k obsahu knihy, který zdůrazňoval výhody CBD kosmetiky, došlo k zvýšení zájmu o produkty Cannabellum.

Marketingový nástroj

Atraktivní magnetky a záložky sloužily jako účinný nástroj pro propagaci a marketing, zvyšující zájem o produkty a služby Libristo.

Vytvoření hodnoty pro zákazníky

Kombinace designu, humoru a funkčnosti přinesla zákazníkům hodnotný a užitečný produkt, který zvýšil jejich celkovou spokojenost.

Závěr:

Tvorba magnetek a záložek pro Libristo byla velmi úspěšná a rychle se staly populárním doplňkem mezi zákazníky e-shopu. Produkty nejen přinesly úsměv na tváře čtenářů, ale také efektivně propagovaly značku Libristo a její lásku ke knihám.

Ukázka realizace:

Máte nějaké otázky?

Pojďme si dát nezávazný 30 min online hovor, kde se mě můžete doptat na mé služby. Objednejte se na něj přes níže uvedený formulář:

Zůstaňme v kontaktu.